Lets Do This

Jaao, då glömde man skriva igår då ;O men hade fullt upp med att vara på Mary kay grejs, äta, Hoppas på studsmatta tills man nästan kissar på sig XD, och att vara livrädd för en häst som tvättas, och samtidigt lyckas ryka sig loss ifrån där han satt fast och springa iväg, då sprang lilla Linda in i Elins bil och satte sig xD
Neehe då jag inte är inte alls rädd för hästar, sedan Ronja (Malins största häst, och då snackar vi STOR häst,) medans hon gick bokstavligen över mig, och jag har den andra hästen dragandes åt andra hållet! Sedan dess har jag varit LIVVRÄDD för hästarna XD
Sedan åkte jag å Malin till Malins Far, Vi åkte fin fin Vofflo, =) FETT nice ären, Kollade lite på Casanova å somnade sedan rätt GÖTT,

Idag har det inte hänt så mycket, slutade halv 12 som vanligt =), Åkte buss med Johanna Rydis XD, kom på väldigt bra slangord =), Fett Spinkis = Fett jobbigt xD, störda är vi!
Jag sitter nu och äter äpple Guuud så nyttigt (A) Har även gjort en tredjedel av mina sit ups för dagen =D det är gött att gå runt med träningsvärk i magen hela tiden faktiskt =)
Funderar på vad som händer ikväll med, Blir väl att SUPA med Grabbarna Wilson och kanske Martina ;O BANNE mig tycker Jeeg, Nee nu har ja inte mera tid att skriva här, ska ju trots allt skriva ett personligtbrev på engelska nu som ska vara 1-2 A4 till Au Pair grejen =) så

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0