If We Were a Movie!

Lördagen bestog av att sitta ute HELA dagen och göra mitt Foto Kollage till Au Pair ansökan, det blev nice =)
Sedan så kommer jag på att jag vill gå på Bio, och eftersom att jeg å Frida skulle leka idag måste hon med gå på Bio!
Vi gick på 17 Again, FETT Bra var den, Rolig, och dom vi satt brevid hade samma humor som oss, så vi skrattade rätt gött med dom, och kan konstatera att jag å Frida skrattade av det mesta för att hon brevid frida hade så jävla kul skratt xD,
Men filmen var roligare än vad man tror faktiskt =), + att vi fick våran äslakde Toast ifrån Shell/7-Eleven =D
Zac Efron blev förövrigt ÄNNU snyggare i filmen, Vilket man icke trodde var möjligt ;O Jaag lovar man kunde inte stänga munnen och inte titta på nåt annat xD



HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0