Fly on the Wall!

Jao i Torsdags drog jag som sagt till Dingle =) yeeey

På Fredagen Chillade vi runt i skolan, och träffade tyvärr Monster/grottmänniskan xD!
Sedan så väntade jag å Camilla på att Johan skulle komma hem med alla Gottigheter xD, vi försökte oss även på att locka Camillas hår, men det bidde inte det bästa xD, men ändå ganska så bra tycker jag (A), Vi spelade även typ musik för alla som bodde i samma lägenhetshus eller vad det heter xD, paperstunna väggar säger jag ;P Sedan kom johan hem, vi åt Lövbiff och pommes, och började Dricka Gottigheterna xD, jag var lite hypper, och drack upp min flaska inom en timme typ, för att jag inte skulle ha med den till krogen, och att jag skulle slippa köpa så mycket på Krogen xD, jaa tågresan pratar vi inte om!

Väl framme i Uddevalla så var det låååååååååååååååååååååångt att gå till Harrys, jag blev hungrig och köpte 2 chokladkakor på Hemmakväll xD, fråga inte vrf ! xD, Vi kom typ fram först av alla, och jag började dricka vatten ! satt även ute på uteserveringen i all äcklig rök!, sedan blev man lite slö tills Malin, Elin och Carro kom =D, då blev jag party igen =D, och det hade även kommit flera andra =D, Sedan efter ett tag kom Christian, Jimmy och Isabella =), Vi satt och chilla, efter ett jäffla tag drog vi upp till övervåningen och satt och dansade! lite lite dansade vi xD
Jag, Camilla och Christian provade på lite drinkar, som Sex on the beach, Den var Fail!, sedan San Fransico den var Snice ;P
Jaa detta var en trevlig kväll med ett avslut på Mc Donald och en deckad Johan på bordet xD




Före ^^.

Efter ^^, Jaaaa jag är faktiskt extremt SMAAART! ;P

Lördagen!
Vaknade Gött efter att sovit i soffan xD, lite smått bakis jaaaa!!!!
Meen det gick vidare ^^, Vi gjorde iordning oss och drog ut med Johans EVO!!! en utav dom ända 7 Gula Evosarna i Sverige =D, Vi drog först till tanumstrand till SportShopen, JÄVLAR var billigt det är det, visste inte änns först om det stället xD, men för att dra ett exempel, så hittade vi ett par skidbyxor som från början kostade 2500, men var nersänkt till typ 1300 och sedan så var det halva priset på rean!!! så dom kostade alltså 650 istället för 2500 :O och då snackar vi om riktiga märken, inte kopior :O!! Men hade inte pengar till det så xD
Sedan drog vi till Gräbbestad och drog en liten Fika xD,
Sedan hem och stressade göra oss iordning för att dra upp på berget för att Grilla och Dricka lite mera =D det var Fett Chill, även om vissa drog hem typ direkt, men Jag, Camilla, Johan, Carolin och Anreas var kvar en nedrans lång stund =)
Jaa och det var super skoj att vara femtehjult jaa joo viissst ;P men vi drog sedan hem till Camilla och johan för att forsätta Dricka å Chilla =)
En Nedrans Trevlig helg har iallafall jag haft =)
Mera bilder hittar ni på Decode01.bilddagboken.se


Evon, Fett nice ljud hade dom med =)

Jaa vi är sjukligt Heta (A) ;O

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0