En Sann Bekännelse!

OMFG, ( Ja jag vet att det är fult att säga så XD) Kan man vara såhär besatt av något? jag börjar då undra detta XD
Det är sjukt hur det har tagit en del av mitt liv XD, jag vet att det låter konstigt å löjligt men serierna börjar bli som en drog för mig XD, Helt seriöst så är det så ;PMen The Hills tar Priset för att ta upp min tid å mina tankar å allt sådant XD
Lauren Conrad har även blivit min förebild, det är hon som är den Röda tråden i hela serien, Ja om man kollar på Serien förstår ni vrf hon är det ;P
Såå nu är min bekänelse till drog ute! ;P
Hej jag heter Linda och jag är beroende av Serier!
- HEEJ LINDA!

The Hills har kommit ut med nytt avsnitt idag, Lyckligt moment för typ 20 min idag då =), SJUKT bra äre =), BESATT kallas det med ;P Men det skiter jag i för jag tycker om det =)



Glömde skriva att imorgon så ska Jag unt Flida lära oss The HoeDown Throwdown Dansen och vi kommer att ÄGA på den, på nästa fest eller nåt sådant =) FETT NICE

HA DE

Kommentarer
Postat av: leijon

vafan e de för jävla dans?

2009-04-14 @ 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0