Bästa Surprisen på länge =D

Igår Påskafton var LÄTT FETT Värd ;P Vi bar oss hem till min vänina för att som sagt fira hennes 18 års dag. Hon fick presenter och blev Glader, vi åt Påsklunch/middag, Vissa mera än oss andra XD *Host* Cirkus 3 till 4 portioner Någon ;P*Host* Det var Gott Gott, =), Sedan blev det tjöt och dricka i Solen =) Även Kubb spel, Som MITT lag VANN!!!, Det var jag Frida, Daniel och Richard =), Fett Nice ;P. Sedan så tog R fram sin Gitarr =) Men vägrade sjung tills Daniel övertalade honom att sjunga sin egna låt, å så som en Stor chock så började han att spela och sjunga ALLA och då menar jag ALLA blev tysta och bara satt och Häpnades XD, det var en FETT nice låt =) Är det så här det ska vara tror jag att den hette, Sedan så löd det Kaffedrink, och Cheescake =), och resten av kvällen blev det till å sitta att sjunga till R:s och lite utav F:s Spelade och våran SKÖNA sång =) Sedan fick jag och F gå ända hem XD, förföljde 2 killar med XD Men det var nice nice, och en FETT Värd kväll =)

Även Jag fick en "present" Igår XD, Längesedan jag blivit så Glad =), haha, TACK Wilson och Claes för det =), haha, Var faktiskt totald fylld av lycka =)!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0